Over

Over Marleen Smit

foto: Monique Kooijmans
foto: Monique Kooijmans

Ik geloof dat een goede merkstrategie eráchter de impact groter maakt van alle communicatie- en marketinginspanningen die je als organisatie levert. Ik heb meer dan tien jaar werkervaring in communicatie- & marketingfuncties in het bedrijfsleven en de culturele sector. In 2018 richtte ik The Brand Building op, met als diensten merkstrategie, storytelling en het betrekken/betrokken houden van stakeholders. Ook ben ik beschikbaar als woordvoerder en voor (interim) communicatieopdrachten.

Ik ben historicus en heb via een stage bij Coebergh Communicatie & PR het communicatievak leren kennen. Na een functie als PR-adviseur bij Coebergh werkte ik in marketing & communicatiefuncties bij Mercis en bij het Allard Pierson Museum & de Bijzondere Collecties van de Universiteit van Amsterdam.

Historische cartografie – de geschiedenis van kaarten en atlassen – blijft mij boeien. Daarom ben ik blij met mijn nevenfunctie als bestuurslid van de Barent Langenes Stichting en mijn opdracht als conference director voor de International Conference on the History of Cartography in 2019. En op mijn blog www.mapsandthecity.com schrijf ik over kaarten, cartografie, design en steden.

 

 

Over The Brand Building

Adviesbureau op het gebied van:

  • Branding en strategie
  • PR & communicatie
  • Marketingcampagnes
  • Social media strategie
  • Stakeholder management
  • Fondsenwerving en sponsoring
  • Projectmanagement

KvK nummer: 70858853